maanantai 5. marraskuuta 2012

Jei! Vihdoin tilattu!!

Aivan ihanaa!! Mirjamin obitsu on vihdoin ja viimein tilattu! Olen onneni kukkuloilla. Se tilattiin eilen, mutta en voinut siitä silloin kirjoittaa, sillä olen jo liikaa sysännyt kokeisiin lukemista, joten oli pakko lukea niihin. :( Alunperin minullahan oli tarkoitus, että tilaan siinä samalla jotain tilpehööriä tai peruukin Susanille, mutta äitini tai isäni ei varmaankaan olisi suhtautunut asiaan kovinkaan iloisesti.... Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Olen tosi pahoillani, ettei kuvia ole juurikaan näkynyt, mutta lupaan ja vannon, että kun Mirjamin obitsu noin kahden viikon kuluttua saapuu, lataan siitä kuvia sun muuta. Ellen jo aikaisemminkin. :) Olen myös tooooooooosi pahoillani, että nämä viime postaukseni ovat olleet lyhitä ja mitään sanomattomia, mutta kokeita on tulossa joten koittakaa ymmärtää.

Tähän loppuun voisi sitten vaikkapa laittaa kehotuksen kommentoimaan ja liittymään lukijaksi, mutta olen tajunnut ettei se enää mitään oikeastaan merkitse minulle. Ei se haittaa vaikka minulla on "vain" kolme lukijaa! Olen siihen tyytyväinen ja se saa riittää. Tietenkin toivon, että lukijoita tulee lisää ja kommentteja tulisi pian, mutta ei sillä nyt niin paljon ole merkitystä. :) Ja alunperin minun oli tarkoitus tehdä yksityinen blogi.

 http://www.youtube.com/watch?v=SnPrLuT4eWs


En osaa laittaa videota tuohon niin ettei teidän tarvitse lähteä sivulta joten tuossa ylhäällä on vain videon linkki. Tiedän, olen tekniikanihmelapsi..... Ja kappale on siis Bridgit Mendler 5:15. Pidän kappaleesta, kuten myöskin Bridgitin muista (kuten blonde tai redy or not)


Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti