maanantai 2. syyskuuta 2013

Kt: Happy Day With My Doll Friends 5/5

Hei! Oonpa nyt taas sitten ahkera bloggaaja. Hehee...

Tänään oli sitten aivan kamala päivä, sain ihania uusia lempinimiä... Huoh. Ja muutenkin... Ei koulu nyt juurikaan ole mieleen, nyt vähiten kuin koskaan, mutta kaipa tuota syyslomaa pitää vain jaksaa odottaa...
Nukkeinto on korkealla, ja sen avulla olenkin selvinnyt synkistä päivistä.

Mutta siis vihdoin saatetaan kt päätökseensä! Jos et ole lukenut edellistä osaa, siihen pääset tästä.
 
Puhuu, ajattelee, painottaa sanaa, *tekee*
 
Aamulla:
 
Ivy: Aah... Onpa lämmin!
 

Ivy: Mikä tämä on ja mistä se tähän tupsahti?

Dana: Tärisit niin ajattelin, et tuo voisi lämmittää.

Ivy: DANA! Missä helkutissa olet luurannut?!Olen etsinyt sinua kaikkialta!

Dana: Eikö piilosilla olla piilosilla? Taidan olla aika hyvä. *hymy*

Ivy: *huokaus* Voi yhden kerran! Tule, mennään sisälle!
 
Samaan aikaan sisällä:

Puhelin: PIIIIIRRRR!!!!!

Susan: Susan puhelimessa.

?: Päivää. Olen Norjan poliisista. Minua neuvottiin soittamaan tänne. Olemme löytäneet vanhempasi, he ovat nyt turvallisesti sairaalassa. Sairaalan väki pitää heistä huolen.

Susan: Voi kiitos!! Saisinko sairaaalan nimen?
 
Susanin ääni: Selvä. Kiitos vielä kerran! Kuulemiin.
Dana: SUSAN! SUSAN! SUUUUUSAAAAN!!!!!
 

Dana: *Hali*
Susan: *Hali* Dana? Ooh! Hienoa Ivy! Löysit hänet.

Ivy: Joo joo! Missä on ruokaa?

Susan: Ööö.. Tuolla kaapissa.

Susan: Oletko kunnossa Dana? Onko sinulla nälkä?

Dana: Ei, olen kunnossa! Minulla oli hauskaa! Leikimme piilosta Ivyn kanssa!

Dana: Leikitään uudelleen Ivy! Uudelleen!

Ivy: Pää kiinni....
 
 
LOPPU!
 
Mitä miletä olette? Oliko kt siedettävä?
 
 
 
Olin kaaaauan sitten kesälomalla Amyn luona ja silloin vaihdoimme Ivyn sekä Amyn Lanan peruukkeja. Lopputulos oli aika.... mielenkiintoinen....
 

Ivy näyttäää aika....

Lana taas on ihan siedettävän näköinen. ;D
 
 
Kuten joku tarkka huomasi, tyttösten vaatteet vaihtuivat jossain vaiheessa. Olen erittäin pahoillani siitä! Tämä johtuu siitä, että loppuvaiheen kuvat kuvasin sinä päivänä, kun sain uudet peruukit tytöille, eli aika kauan sitten. ;)
Nähdään taas pian! :)
 
 


15 kommenttia:

  1. Älä välitä niistä idiooteista, jotka haukkuu, ja noh, kiusaa teitä. Muakin haukuttiin seepraksi (mun ihanien housujen takia ;o;) kun yritin puolustaa Amyä. .___.
    Muutenkin kyllä noi kohta lopettaa, kun tajuaa miten tyhmän vaikutuksen niistä saa. "ihihi onks hauskaa istua seepran vieressä" joo tosi hauskaa :D

    okei tää ei nyt liittynyt sun postaukseen, mutta kiva kuvatarina ;---3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niih. Se vaan on rassaavaa, kun oon niin kamalan ujo, että huomionkeskipisteenä täysin uudessa paikassa on aika kamalaa. Nii, kai ne lopettaa. :/

      Kiitos.

      Poista
    2. Olen samaa mieltä kuin Arietta.
      _NE_ on idiootteja jaja yrittää vaan saada huomiota.

      Mutta kuitenkin, ihana tarina C:!
      En edes huomannut että neitijen vaatteet vaihtuivat Cx
      Olin kai niin kiinnittänyt huomioni tekstiin :D

      Rakastan neitien uusia peruukkeja ! nwn
      Aina kun tulen blogiisi niin joka kerta hämmästys on yhtä suuri peruukkejen takia:D
      Vaikka onhan ne jo aika kauan olleet neideilläsi xD

      Poista
    3. Jotkut ei vaan näköjään osaa sopeutua erilaisuuteen, ja mulle sekin oli jo viimeinen tippa, kun ne rupes sun ja Amyn selän takana haukkumaan teidän housuja. Mä vaa olin sillee et turpa kiinni kato omias -> sainpahan sitte kuulla haukkuja omaankin suuntaan :D
      Ja joo, tiiän miltä tuntuu olla huomion keskipisteenä uudessa koulussa. Varsinkin kun vielä ei tunne ketään :c.. Nää pari poikaa vaan yrittää saada huomiota, ja olla hauskoja. Pitää vaan pitää nokkansa pystyssä ja olla välittämättä :)

      Poista
    4. Yua Yai:
      Niinhän ne, onneksi opettajat puuttui asiaan.
      Kiitos. Heh. Mä aina ihmettelen Ivyn uuttaa peruukkia, se on niin erillainen kuin stock. ;)

      Arietta:
      Niinhän se on, se on kyllä ikävää, kaikkien pitäisi saada olla sellaisia kuin haluavat. Kiitos, että puolustit! :) Niin...

      Poista
  2. Älä välitä! Ne on tyhmiä ihmisiä! Muakin haulutaan, tai no enimmäkseen kaikkea mistä mä pidän. Esim. MH;t on noloja, Isac Elliot on läski rotta, hevoset on meetvurstia... Ja sitten mua viel tuijotetaan vihasesti, jos on mekko päällä.

    Mut kiva KT! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi typerää, kuten sanoin jo, kaikkien pitäisi saada olla sellaisia kuin haluavat!

      Kiitos! :)

      Poista
  3. Mä ymmärrän sua niin hyvin kun ollaan samassa tilanteessa ;____; Silmätikuksi joutuminen on kamalaa. Ne on idiootteja :'( Mutta silti ne osaa satuttaa ihan sairaasti. Pitää vaan yrittää selviytyä, onneks opettajat tosiaan puuttu asiaan!

    Mutta tosi hieno lopetus kt:lle, juoni kulki osasta toiseen hyvin. :) Vaatteiden vaihtumista en mäkää aluks huomannu :D Ja peruukit ovat kyllä ihanat ;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin. Onneksi opettaja näki jopa yhden niistä tilanteista.

      Kiitos! :)

      Poista
  4. Upea kuvatarinan osa, hieno lopetus. En edes huomannu sitä vaatteiden vaihtumista xD Nukkeneitisi on kyllä kaikki niiin ihania !♥

    VastaaPoista
  5. Olen mielestäni jo kommentoinut tänne, mutta ilmeisesti kommentti katosi jonnekkin...

    Mutta lyhyesti kommentin sisältö: Älä välitä! Olkaa vaan rohkeesti omia ittejänne. Ja tosi ihana kt! ;)

    VastaaPoista
  6. Nukkesi ovat tosi suloisia! :3 Älä välitä kiusaajista, olet hyvä just noin ;3 Enkä edes huomannut tyttösten vaatteiden vaihtoa! C:

    pumpkindolls.blogspot.fi

    VastaaPoista