perjantai 13. joulukuuta 2013

Tyttö ja punainen rusetti

Moi!! Oon ollut kipeenä tässä koko viikon. :( Vatsatauti ja huomattavasti kuumetta. Oon jo paranemaan päin, ja aattelin tulla postaamaan. ;D
 Innostuin kuvaamaan sunnuntaina, ja tässä kuvat, jotka silloin sain otettua Susanista.
Laitettiin keskiviikkona viestiä Mollamaniaan, koska obitsut ei olleet vieläkään tulleet. Saatiin eilen viesti, siellä oltiin vaan jotenki erehdytty, ja obitsujen kuulemma pitäisi saapua maanantaina! Jee! <3
Äänestäkäähän viereisessä kyselyissä! ;D
 
 











 
Mikä on teidän lempikuva?


17 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia c:
    Susanin asennot ovat suloisia & toivottavasti obitsut tulisivat Maanantaina !! <33

    VastaaPoista
  2. Sulosia kuvia ja lempparini oli jotenkin neljäs kuva!♥
    Parane pian ja toivotaan että obitsut tulevat!

    VastaaPoista
  3. Parane pian ❤️❤️❤️ Ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvasia <3 Toivottavasti obitsut tulis maanantaina (: Äänestin myös tossa kyselyssä!

    VastaaPoista
  5. Suloisia kuvia c; parane pian <3 toivottavasti pääset maanantaina kouluun!! :) jee, obbarit saapuu ;) mäkin toivon että eräs paketti ois saapunut kun palataan Suomeen.... :/ kun ei oo vielä tullu.... ;_____;
    t.Amy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pääsen pääsen, enää vain vähän lämpöä, ei muuta. Heh. Mä haluun nähä sitte HETI sen kun oot avannu sen, eli saat vieraita jouluna. ;)
      Mulla on kamala ikävä sua, ku ei olla nähty viikkoon! ♥♥♥ Tuo sitte mulle nähtäväksi paljon kuvia! Joohan??
      +Mulla on TOSI tärkeetä asiaa sulle, muituta, että kerron maanantaina!! ;D

      Poista
    2. Jee! Vihdoinkin nään sut <3 heh, toivotaan et se ois tullu ku palaan Suomeen ;)
      Nii mullaki sua! Laitoin omasta luukusta e-mailin ku gmail ei toimi.... Toivottavasti tuli perille!
      Lupaan näyttää c;
      Wäääää!!! Haluun tietää heti! n u n

      Poista
    3. Toivotaan! ;) Tuli perille. Muista pitää lupaukses, koska mä niittaan sut, jos näytät sen jollekki ennen mua!!! <3
      Maanantaina.... ; D

      Poista