sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Kesä!




Oonko ainoo, jonka mielestä näyttää siltä, että Susan leijuu ilmassa...?


Asento toiselta planeetalta ja laatu toisesta galaksista, mutta Susan vaan on niin söpö tässä kuvassa.






Meidän pihalla on tollasia pieniä pelottavia kasvinalkuja... Ne oikeesti pelottaa mua... >.<
 
Musta tuntuu, että jokaisella nukkeilijalla on se yksi nukke, joka aina kaatuu. Mulla se on Susan. Mä en haluu edes mainita kuinka monta kertaa se kaatu naamalleen.... Onneksi mitään ei käynyt!
Nyt kun tämä kauan odotettu kesäkin on alkanut, niin blogin postausvauhdissa varmaankin tapahtuu muutosta. Sen takia kysyisinkin, mitä tahtoisitte, että teen jatkossa? Haluatteko, että kuvaan tiettyä nukkea erityisesti, musa shootteja, kuvatarinaa....? Ihan mitä vaan saa ehdottaa! Kunnioittaisin sitä todella paljon.
Olen lähdössä Tanskaan 6.6-16.6, eli silloin ei tule postauksia, älkää ihmetelkö sitä. ;) Nukkea en valitettavasti ota mukaan.
Hyvää kesäloman alkua!! <3


6 kommenttia:

  1. ihania kuvia n u n kyllä ehkä vähän näyttää siltä että susan leijuu ilmassa : D tiiän ton tunteen, heti kun on saamassa ihanaa kuvaa - nukke kaatuu e w e

    VastaaPoista
  2. ; ____ ;
    Mun pikku tyttöstä tulee pian iso tyttö kun se täyttää 14 .... yhyhy ; ___ ;
    Suloinen Susan tosiaan, ja susan on lentävä marsillainen hihi

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia <3 Susan on suloinen kaatuilustaan huolimatta! Mulla kaatuilija on Lucy, ehkä ne on kato kännissä. ;D
    Yyyyyyy tulee ikävä kun meet sinne ;3;
    Kuvatarina ois kyl kiva... O u O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hahhaa!! Toivottavasti ei... ;) ja mulle tulee ikävä sua kun meen sinne! <3

      Poista