sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

"Persoonaan voi kätkeytyä monta piilotettua ajatusta"

Puhuu, ajattelee, *tekee*, painottaa sanaa
TÄSTÄ edelliseen osaan.

Susan: *näkee itsensä*

Susan: *huutaa* Hei, kuka olet?

Susan nro1: Olen Susan... Olenko lihava? Olen. Tietenkin olen.

Susan nro2: Älä valita! Ja puhu hiljempaa!

Susan nro3: *itkee* Olen pettymys muille! Minulla ei ole arvoa, olen näkymätön.

Susan nro2: Älä sinäkin nyt aloita...

Susan nro4: Hei hei! Älkääpäs nyt tapelko!

Susan nro1: Minun pitää laihduttaa.

Susan nro3: Mulla on huono olo.

Susan nro4: Hei! Olkaapas positiivisempia!

Susan nro2: *hakkaa päätä kiveen* Ei juma....

Susan nro1: *itkee*

Susan nro3: *ulvoo*

Susan nro4: No no... enhän minä teitä molempia ehdi lohduttaa...

Susan nro2: Herätkää jo!

Susan: Lopettakaa!

Susan nro2: Voi voi, nytkö alkoi ihan pelottaa...

Susan nro1: Mä oon lihava!

Susan: *kaatuu polvilleen*

Susan nro3: Mulla ei ole ketään.

Susan: *kaatuu maahan*
 
~
~
~
 

 

Livian: *tarttuu peiliin*

Ääni: Petit minut...sisko.

 Livian: Rachel?

Ääni: Odotin sinua kotiin...odotan yhä.

Livian: Mutta pöllö...

Ääni: Sinä petit minut.

Livian: En tarkoituksella! Syy ei ollut minun.

Ääni: Joka ilta itken itseni uneen, miettien missä olet, huolestuneena. Ja sinä saat minut tuntemaan niin. Olet itsekäs

Livian: Rachel! Lopeta.

Ääni: Enkö ollut tarpeeksi arvokas, jotta olisit palannut luokseni?

Livian: Olet tietenkin!
 
*hiljaisuus*


Livian: Rachel?

Livian: RACHEL?
 
~
~
~
 
 
Dana: *tärisee*

Dana: *avaa silmänsä säpsähtäen*

Dana: Randy, olet minulle velkaa. Menetin osan elämästäni ja itsestäni sinun takiasi.

Dana: Mutta nyt minä muistan....

Dana: ....ja annan anteeksi.
 
Tiedän, että Susanin kuvat on karmaisevia, ja oon todella todella pahoillani! Halusin kuitenkin postata ennen Pariisiin lähtöä, enkä millään ehtinyt enää ottaa uusia kuvia, kun kuvien surkean laadun huomasin koneella. Anteeksi siis tästä.
Nähdään taas pian! <3
 


7 kommenttia:

  1. Upea!! Etenkin Livianin osasta pidin paljon. Todella taitavasti kuvattu & hyvin oot kaiken saanut punoutumaan yhteen! :o seuraavaa osaa odotellessa (;
    ps. Oon sitten sun matkalaukussa.

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvä kt!! Toi peili on hieno :)

    dolls-made-of-dreams.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihana kuvatarina :3 ♥
    Livian on paras (8

    VastaaPoista
  4. oo jännää ♥ mäkin tykkään eniten tosta livianin "osuudesta" <3 c:

    VastaaPoista
  5. rakastuin tän kuvatarinan omaperäisyyteen *o* ! Oot kyllä luomassa mielenkiintoista tarinaa ja pidän siitä miten saat noinkin monta nukkea samaan tarinaan ;o Mulla ainakin menisi hermot kaiken asettelun ja kaiken muun kanssa, mutta toivottavasti saadaan jatkoa tälle pian ♥

    Pidä hauskaa sitten Pariisissa ! ^___^

    VastaaPoista
  6. Ihan mahtava tarina :Q: Toivottavasti jatkat pian nwn !
    Mutta, sinut on haastettu!
    http://fonduennuket.blogspot.fi/2014/07/flowers-there-flowers-here-flowers.html

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille kommenteistanne!
    Ja kiitos Fondue haasteesta!

    VastaaPoista