sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Susanin peruukki

Moi! Nyt vihdoin ja viimein, sain otettua kuvat Susanin peruukista. Olen tosi pahoillani, kun en ole pitkään aikaan laittanut kuvia tai muutenkaan kirjotellut. Rakastan ihania nukkejani, mutta kuvaaminen ei aina ole minun juttuni. Pidän tyttösten huoneiden sisustamisesta sun muusta, mutta kuvaaminen ei ole se ykkösjuttu. Toki pidän siitä, mutta olen laiska, enkä jaksa ottaa kameraa esiin. :D No ei, en ole edes hyvä kuvaamaan. Se siitä sitten.

Näistä kuvista olen ylpeä, ja toivon, että pidätte näistä. Teitä varmaan tympii se, että kuvaan aina vain päätä ja kasvoja. Se on kuitenkin minun tapani kuvata, ja silmäthän ovat sielunpeili. ;) Kuvia ei ole kamalan paljon, mutta sen verran, että näette miten ihana tuo peruukki on Susanilla.




 
 

En tiedä syytä, mutta rakastan tätä kuvaa. ♥
 
 

 
 
 
Tämäkin on jostain syystä ihana.
 

Susanin chipsit ovat välillä ongelmalliset, sillä ne kiiltävät liian paljon kun kuvaan tietyssä kuvakulmassa.

 
 
 
Ja yksi kuva Ivystä. ♥
 
Kiitos!
 
Jotkut varmaan ihmettelee, miksi tuossa blogin nimen alla on aina vain Susan. Se johtuu siitä, että Susanin takia aloitin blogin pitämisen ja haluan ns. kiittää häntä siitä, pitämällä hänet siinä. Kyllä siihen varmasti joskus yhteiskuvakin tulee. :)
 
O_O Toi sanoo elotonta nukkea häneksi.
 
Joo, toi on varmaan jonkun ajatus, mutta se nyt vain on niin, että neitokaisista on tullut minulle hyviä ystäviä, sanokoon siihen kuka vaan mitä vaan. :)
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti